فروشگاه همه چی ارزونه
فروشگاه زیبا

ماشین ریش تراش

قیمت: 26800 تومان

ماشین ریش تراش با طراحی منحصر به فرد فقط باید یک بار امتحان کنید. تا کارایی این محصول بی نظیر را باور کنید. تقدیم به همه کسانی که داشتن صورتی صاف و اصلاح شده برای شروع یک روز کاری به آنها اعتماد به نفس خاصی می دهد . این ریش تراش فوق العاده همه جا با شما خواهد بود. دیگر از مضرات اصلاح با ژیلت در امان خواهید بود . متخصصان پوست و مو همواره با بيماراني مواجه مي شوند که در نتيجه استفاده از تيغ براي اصلاح موها به عوارضي دچار شده اند، مثل جوش هاي پس از اصلاح در ناحيه گردن آقايان و جوش ها و لک هاي بعد از آن بريدگي، خراشيدگي، تحريک از عوارض اصلاح با تيغ محسوب مي شوند. برخي افراد که داراي موهاي مجعد هستند پاسخ التهابي نامناسبي به اصلاح با تيغ مي دهند که به آن سودوفوليکوليت ريش يا RAZER BUMPS گفته مي شود که ناشي از فرورفتن نوک موهاي بريده شده با تيغ، داخل پوست و ايجاد جوش هاي التهابي است.

ماشين هاي اصلاح: ماشين هاي اصلاح به وسيله تيغ هاي دوار که پشت يک صفحه فلزي سوراخ سوراخ قرار دارند، کار مي کنند. اين صفحه از برخورد مستقيم پوست با تيغ جلوگيري مي کند تازمانی که ماشین هست چرا تیغ ؟!!! از ديگر مشکلات شايع استفاده از تيغ، سوختگي با تيغ است. در اين حالت يک خراش خفيف قرمز رنگ ظاهر شده و معمولاً پس از چندساعت، تايکي دو روز بسته به شدت آن رفع مي شود. در موارد شديد، سوختگي مي تواند با جوش هايي در اطراف موهاي اصلاح شده يا جوش هاي چرکي همراه شود. سوختگي به ويژه در افرادي که موهاي ضخيم را درنواحي با پوست حساس تيغ مي زنند بسیار شایع است این ماشین ریش تراش با کارایی فوق العاده به همراه یک صفحه توری فلزی و محفظه تیغ اضافه به دور از محدودیت ها و عوارض استفاده از ژیلت بدون نیاز به برق و کف صابون در زمان اصلاح درهرکجا که باشید شما را راضی خواهد کرد . یک ساعت کافیست که باتری آن کاملا شارژ شود و 30 دقیقه بی وقفه کار کند .

برخی از ویژگیها
1) فقط باید یک بار امتحان کنید.  2) این ریش تراش فوق العاده همه جا با شما خواهد بود.  3) دیگر از مضرات اصلاح با ژیلت در امان خواهید بود .  4) یک ساعت کافیست که باتری آن کاملا شارژ شود و 30 دقیقه بی وقفه کار کند .  5) برای سفارش لطفا آدرس خود را با کد پستی و استان و شهر به صورت کامل وارد نمایید.


خرید ماشین ریش تراش

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

khaleghi


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:ماشین ریش تراش,خرید ریش تراش,خرید ریشتراش عالی, توسط خالقی

صفحه قبل 1 صفحه بعد